Artykuł sponsorowany SEO

Internet to olbrzymia globalna, cyfrowa przestrzeń wykorzystywana do zabawy, edukacji i reklamy. W sieci każdy może być twórcą, toteż liczba pojawiających się codzienne nowych filmów, zdjęć i artykułów jest niewyobrażalna. Duża konkurencja utrudnia wybicie się na pierwszą stronę wyszukiwania. Tylko duże korporacje lub influencerzy mający po kilkanaście tysięcy lub milionów subskrybentów nie mają problemów z widocznością treści w sieci.

Jak być widocznym w sieci

Duża konkurencja panująca w internecie sprawia, że bardzo trudno znaleźć wiele inicjatyw, twórców i firm. Jak być widocznym w sieci? Przed wszystkim niezbędna jest dobra strona internetowa z oryginalną zawartością (teksty nie mogą być skopiowane). Jednak dobre zdjęcia, filmy i teksty nie zawsze wystarczają. Boty Google skanujące witrynę szukają także powiązań między dobrymi stronami. Dobrze wypozycjonowane strony często dzielą się linkami, czyli są powiązane. Jeśli do Twojej witryny nie prowadzą linki z innych stron www, boty Google nie będą jej wysoko pozycjonować.

Publikacja artykułów w Portalu e-B2B.org

Portal e-B2B.org jest stworzony specjalnie by promować firmy poprzez treści i powiązania ze stronami. Publikacja artykułów SEO w Portalu e-B2B.org daje możliwość pozycjonowania własnej strony, zwiększa widoczność w sieci i promuje pozytywny wizerunek firmy.

Dla kogo są artykuły sponsorowane

Publikacja artykułów SEO to standardowe działanie marketingowe. Jednak można się zastanawiać dla kogo są artykuły sponsorowane? Na Portalu e-B2B.org możesz wykupić:
artykuły biznesowe,
• artykuły marketingowe promujące usługę lub produkt,
• reklamę firmy – tekst o firmie oraz linki afiliacyjne,
• tekst promujący inicjatywę społeczną,
• tekst promujący inicjatywę fundacji, NGO lub stowarzyszenia,
• artykuł o tematyce ekologicznej, prozdrowotnej z reklamą lub linkiem do follow.

Artykuły SEO

Pozycjonowanie za pomocą artykułów jest możliwe dzięki zastosowaniu SEO (Search Engine Optimization – optymalizacja wyszukiwania). Oznacza to, że dany tekst musi zawierać zoptymalizowane frazy czyli słowa kluczowe. Słowa kluczowe to wyrazy, które wpisują użytkownicy w Google. Innymi słowy – jeśli nasz tekst jest oparty na wyrazach, które wyszukują użytkownicy, będzie prawdopodobnie pojawiał się w wyszukiwaniach częściej. „Prawdopodobnie” – ponieważ wyszukiwarki nie wiedzą czy dany artykuł jest wartościowy. Ale boty mogą wysoko zaindeksować witrynę jeśli prowadzą do niej linki z innych stron.

Link dofollow

Pozycjonując stronę można w artykule umieszczać dwa rodzaje linków – do-follow i not-follow. Jednak tylko pierwszy rodzaj linka ma tu istotne znaczenie. Linki do-follow zawierają znacznik, jest to atrybut, który przyznaje danej stronie wysoką rangę ze względu na zawartość. Wykupienie artykułu SEO z takim linkiem może więc sprawić, że jej rating wzrośnie i zacznie się pojawiać na pierwszej stronie w wyszukiwaniach. Jednak są także słabe strony, które zepsują całą naszą ciężką pracę. Kupowanie artykułów na takich stronach może zostać odczytane jako oszustwo i skutkować „karą” od Google. Oznacza to, że dana witryna w ogóle przestanie się pojawiać w wynikach wyszukiwania. Jest to efekt Black Hat Seo, czyli witryna zostaje niejako nakryta czarnym kapeluszem.

Zainwestuj w pozycjonowanie

Wiele firm kupuje artykuły sponsorowane na dobrze wypozycjonowanych portalach takich jak Portal e-B2B.org. Zainwestuj w pozycjonowanie poprzez artykuły sponsorowane i publikacje artykułów SEO.
Skontaktuj się z nami, dopasujemy dla Ciebie model współpracy.

Podziel się proszę informacją o tej stronie! Dziękujemy 🙂