Reklama w Google AdWords ▷ Nieuczciwe kliknięcia konkurencji ▷ Olbrzymia strata Twoich pieniędzy! ☹
Przestań płacić za nieuczciwe kliknięcia które między innymi generuje Twoja konkurencja. Algorytm Google AdWords nie zwraca pieniędzy za poprawne, ale nieuczciwe kliknięcia w Twoje reklamy! Nikomu w Google AdWords nie zależy na szczegółowym analizowaniu nieuczciwych kliknięć.
Opracowaliśmy innowacyjne rozwiązanie informatyczne, które analizuje wszystkie kliknięcia i adresy IP.
Na podstawie zebranych i dostarczonych danych będziesz mógł samodzielnie wybrać podejrzane adresy IP i w ustawieniach Google AdWords dodać do zablokowanych, tak aby Twoje reklamy Google AdWords nie pokazywały się w wynikach wyszukiwania u Twojej konkurencji.
Nasza firma Novo Capital Investment Sp. z o.o. (dawne PTC Security Systems) jest firmą informatyczno-inżynieryjną i w przeszłości sami mieliśmy taki problem z nieuczciwą konkurencją i naliczaniem bardzo wysokich opłat przez Google AdWords za nieuczciwe kliknięcia w naszą reklamę.
Po miesiącu czasu, przeprowadzonych analizach i wykluczeniu wybranych adresów IP sami odnotowaliśmy duże oszczędności z faktu, iż nasza konkurencja przestała widzieć i klikać w nasze płatne reklamy w Google AdWords.
Zainteresowany/a szczegółami? 🙂